Jävla Mick...

Gah, stoooort matteprov imorrn, jag kan INGENTING. Nada. Hade det inte varit så jävla mycket snö ute hade jag redan dragit ut på en långpromenad för att rensa hjärnan.
Jag är så sjukt dålig på att koncentrera mig, och för att kunna lyssna på ordentlig musik när jag pluggar (vilket jag måste, annars blir jag ännu mer distraherad) så måste datorn stå på. Och internet, annars kommer jag ju inte åt spotify. Och då är det ett så himla litet steg att dessutom klicka upp explorer och logga in på facebook. Inte fan har jag nåt skrivbord heller, jag har bara en sekretär vars yta helt tas upp av datorn och diverse papper och böcker av varierande viktighetsgrad.

Visst är det underbart om man poppar popcorn och går och gör något annat medan de poppas, och sen glömmer bort popcornen? Då blir man så himla glad när man börjar känna en mystisk popcorndoft sprida sig och inser att man har en massa popcorn att äta upp.
mums :-)

Jag blir så fucking sur på Mick Jagger när han sjunger "time... is on my side!".
Jag jobbar faktiskt mot tiden med min matte här! Jävla Mick att hålla tiden kvar på sin sida nu när jag faktiskt behöver den.

Sööt <3
Jag hade tänkt skända bilden med diverse mustacher, horn och skällsord. Men jag kan inte, han är alldeles för söt för att bli skändad.
Den här bilden hade jag dock gärna skändat, men den talar ganska bra för sig själv, rätt åt honom, jävla Mick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0