Hugh Jackman

Jag tejpade just upp världens sexigaste nu levande man på min vägg. Tyvärr var det inte silvertejp och en livs levande Hugh utan vanlig tejp och en gigantisk bioannons från Metro.
Undrar hur det känns att vara sexsymbol. En dag i huvudet på Jim Morrison, Hugh Jackman eller Robert Pattinson hade varit gaska intressant. En dag i huvudet på Hugh Jackman hade fått förödande konsekvenser för alla hans följande dagar, för jag hade dumpat hans fru. Jag hade dumpat hans fru och legat men någon snygg tjej istället. Typ mig. Gud vad skumt det skulle vara att vara en fyrtioårig, muskulös man och samtidigt vara sig själv och ligga med den fyrtioåriga, muskulösa mannen. Lite perverst skulle det nog vara. Jag föredrar nog att bara vara mig själv i det dramat, mig själv fast tio år äldre, annars skulle väl åldersskillnaden vara lite väl, om jag var tjugofem skulle han faktiskt inte ens kunna vara min pappa.
Ikväll ska jag kolla på Australia på kinadvd. mums.

mwihihi. busigt, Hugh!


Kommentarer
Postat av: mli

sv: HAHA! Jag vet! Omegle är typ revolutionerande!? Jag ska presentera det i bloggen snart... och då ska jag självklart hänvisa till dig :D:D



2009-05-07 @ 22:06:45
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0