Parsley, Sage, Rosemary and Thyme

Om jag fick heta vad som helst i hela världen skulle jag vilja heta något från en amerikansk folk- eller countrylåt. Något med Paul Simon, Bob Dylan eller kanske Neil Young.
Sara är upptaget. Johanna är upptaget (there goes den bästa Stoogeslåten också). Så kanske Rosemary, Lily, Jolene, Peggy, Louise, Susan eller Jennifer (även fast det sista kommer från en skotsk folksångare).
Egentligen är det nog inte namnen jag är ute efter, utan bara livet de (kanske) lever. Jag vill kanske helt enkelt vara Peggy Day på alla möjliga sätt.

Typ såhär. förutom att hennes man cheatar på henne med en annan man så verkar det lite mysigt. Den amerikanska landsbygden. Mmmm.... fett mysigt och trist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0