what? how? why? WHYYYY?

Hur kan Kenzas blogg vara årets blogg och mest läst och bla bla bla när hon inte ens bryr sig om att ROTERA BILDERNA HON LÄGGER UPP!?
Dessutom säger hon bara saker i stil med "Jag körde på rött läppstift från maybelline ikväll!" och "Jag var för feg för att färga håret, mörkare sligor fick det bli bara, här är ett foto av mig och min älskling [insert name of random friend here] i förrgår. Vi åkte tunnelbana."
Vilka människor är så osäkra och/eller uttråkade att de ägnar tid åt att läsa om hennes klädval? Varför skulle någon ens bry sig om vad hon har på sig? Varför BRYR sig folk om vilka fester hon har varit VIP-gäst på på RIKTIGT?

Dessutom heter hennes hund Armani och hon gillar Tokio Hotel. Usch och fy.

Nu ska inte jag vara lika sämst som henne och bara blogga en massa skit så jag tänkte... eeh... vad tänkte jag? Typ... Beatles äger, rock on, pecae out, trevlig helg.
och här är en länk till min favoritblogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0